Jag sitter och äter frukost nu för att ladda upp för en dag med mycket på dagsschemat! Jag ska nu på morgonen halv nio iväg med Inca och hoppträna för Micke på Ullevi, lite genrep inför Eskilstua i helgen. Sedan när jag kommer hem ska jag idag lägga mycket kraft på att fixa till paddocken så den blir bra. Det är perfekt underlag nu och all snö är borta däremot så ska jag sladda den noga och kratta kanterna och det bästa av allt jag ska ta fram lite hinder!!! Det ska bli så himla skönt och kul att få fram hindrerna som vanligt så man kan träna och rulla på småhinder i veckorn! Det ska hämtas spån som alla hästar står på utan vår lilla Turina som jag oxå ska hämta halm till idag! Havre ska jag också hämta när jag ändå far omkring och sedan ska alla vintertäcken högtrycktvättas och packas in i täckesboden.och sen ska självklart hästarna ridas och tas hand om och stallet göras. Så idag är en sån dag som jag tänkte få mycket bra gjort på!
 
Nu har jag ätit upp en ordentlig frukost och ska ut mot stallet för att börja dagen, solen skiner och jag är på bra humör denna dagen kommer bli bra säger en känsla! Hoppas ni oxå njuter av våren och känslan att få rida ute igen för det gör jag! 
 
KRAM TILL ER!
 
Självklart har jag sälskap av vår fina Zigge hela dagarna!
 
 

Kommentera

Publiceras ej